'חיבת התורה' – ישיבה של מעלה

מזה זמן שהצורך בישיבה גדולה שתתאים לבחורים הזקוקים לקידום אישי מיוחד הינו אחד מהנושאים הבוערים המוצבים על שולחנו של הרב אלחנן ויסנשטרן שליט"א, מנהלם המסור של מוסדות 'חינוך ועתיד'. לאור ההצלחה הכבירה בישיבת 'נחלת צבי', פנו הורים ואנשי חינוך בבקשה להמשיך את הבניה והצמיחה האישית של התלמידים, ולאפשר להם מוסד תורני המעניק אוירה איכותית לצד קידום אישי במקצועיות רבה.

חינוך לתורה ולעתיד של יראת שמיים

מוסדות 'חינוך ועתיד' מהווים מקום לימוד באווירה חסידית שמורה, ומספקים לתלמידים כלים מיוחדים במקצועיות, לצד חינוך תורני להתעלות בתורה הקדושה, ולמצוא בה את חפצם. בין המוסדות תוכלו להתרשם ממכינה לישיבה 'דרך התלמוד' וישיבת 'נחלת צבי' המיועדים לתלמידים בעלי לקויות קלות, ומעניקים את מיטב הדרכים להתמודדות והתעלות אישית וערכית. כאשר המכינה לישיבה נפתחה עבור ילדים שהתקשו במסגרות רגילות במטרה להחזיק אותם בתוך עולם התורה, ולהכניס אותם לישיבות קדושות. ישיבת 'נחלת צבי' נקראת על שם הגאון ר' נתן צבי פינקל זצוק"ל, מתוך מודל המסירות של ר' נתן צבי לחיות ברמה רוחנית גבוהה על אף הקשיים הפיזיים שחווה במהלך חייו. ומתוך ראיה זו- מושתתים הערכים של ישיבת נחלת צבי המספקת רמה רוחנית גבוהה על אף כל קושי.

כאמור, לאור הביקוש האדיר לפתיחת הישיבה אשר תהווה אופציה לבחורים שמעוניינים להמשיך ללמוד באוירה שמורה וטהורה, בהווי חסידי מותאם. נרתם הרב וינסנשטרן שליט"א לאתגר, וכבר בשנה הבעל"ט תיפתח בע"ה ישיבה גדולה וייחודית בקו המנחה של מוסדות 'חינוך ועתיד' ותשמש מקום התפתחות ולימוד לכל בחור.

גם לישיבע בוחע'ר שלך מגיע!

בשנה הבאה גם יצעדו בע"ה עשרות בחורים יראי שמים המגיעים ממשפחות מצוינות, שזכו להתקבל לישיבה החדשה, שמתאימה עבורם, הן מבחינת צמיחה אישית, והן מבחינת צמיחה תורנית.

ואכן, ישיבת 'חיבת התורה' מושתתת על הקו המתווה של מוסדות 'חינוך ועתיד', כאשר בניהולה הרוחני של הישיבה יעמוד הגאון הרב נפתלי פליטנשטיין שליט"א בעל ניסיון ורזומה רחב בחינוך חסידי וביעוץ. הישיבה הוקמה בעידודם ובהכוונתם של אנשי החינוך הרב הגאון ר' משה בלוי שליט"א הרב הגאון ר' דוד לוי שליט"א יו"ר ארגון 'פלא יועץ', ואנשי חינוך נוספים שסמכו את ידם על הקמת הישיבה ותכנון הקו הלימודי והרוחני, ואילו שאר אנשי המקצוע ילוו כל תלמיד באמצעות תכנית צמיחה אישית, אשר תמשיך בכך את שנות עמלו לאחר שבנה את עצמו ורכש כלים להתעלות בישיבה קטנה.

"הבן שלי למד בישיבת 'נחלת צבי' מתוך הבנה שאנחנו לא מתפשרים על כלום". משתף אחד ההורים. "האוירה החסידית השמורה בישיבה אינה מגיעה על חשבון המקצועיות והקידום שלו, ואני שמח שאת כל הבניה שהוא עמל עליה בישיבה הקטנה, הוא יוכל להמשיך בישיבה גדולה שתמשיך באותו קו, ולהמשיך לצמוח בע"ה".

יראת שמיים ומקצועיות

בין מוסדות 'חינוך ועתיד' תוכלו למצוא את ישיבת 'משכן שמעון', חיידר 'דרך התורה', מכינה לישיבה 'דרך התלמוד', ישיבת 'נחלת צבי' ולקראת השנה החדשה, בע"ה גם את ישיבת 'חיבת התורה'.

הרישום לישיבת 'חיבת התורה' כבר בעיצומו, כאשר נרשמת התלהבות רבה מצד ראשי ישיבות, מגידי שיעורים, והורים המקדמים בברכה את המענה הנדרש כל כך, ושמחים להיות חלק מהעשיה הברוכה והחשובה. התלמידים שהתקבלו כבר נכונים להתחיל בשבוע הקרוב, ולהמשיך להצליח מכל הבחינות. שתהיה להם הרבה הצלחה בס"ד.

 

 

תוכן קשור

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד על הבמה

קבל את המגזין
ראשון למייל:

במה 69 הרב אברהם בייפוס מגזין במה - מגזין תוכן חרדי לבית ולמשפחה

זאת התורה לא תהא מוחלפת – "כל המבזה תלמידי חכמים"

בימים אלו של ימי הפורים הורה רבינו הגראי"ל שטינמן זצוק"ל לאחד ממרביצי התורה החשובים שליט"א שיראה להזהיר את בני הישיבה לקראת ימי הפורים, שידעו "ששום

'סגולות' לפרנסה

  בפרשתנו אנו לומדים על ירידת המן. דור המדבר לא היו צריכים להשתתף בהרצאות בנושאי אמונה וביטחון בכל הנוגע לפרנסה. היה ברור ומוחשי כל כך

'שבת שירה' – ישראל נדמין לקן ציפור

השבת הקרובה, פרשת בשלח, מכונה 'שבת שירה'. מנהגים מיוחדים יש לשבת זו, הקשורים לשירת הים וקשורים לפרשת המן. רבים אף קוראים בשבת זו פרשת המן.

רגע אחד!

קבל חינם את מגזין במה מדי שבוע!

מהווה הסכמה לקבלת דיוור. ניתן לבטל בכל עת.

מגזין במה - מגזין תוכן חרדי לבית ולמשפחה גיליון 75
דילוג לתוכן