מתקשרים לטלפון 03-3062609 וכל אחד זוכה

 

המוני בית ישראל כבר מקיימים בימים אלו את בקשתו האחרונה של מרן ראש הישיבה זצוק"ל – "שילמדו לעילוי נשמתי", מצטרפים למגבית הקיום של "ישיבה על קברו" ונכנסים להגרלת המאה על פרס כספי של מאה אלף דולר, כאשר עולה על כולנה הפרס החשוב מכולם – זכיה ברורה ומוכחת בהחזקת ביהמ"ד הגדול בעולם.

מאז הקמת "ישיבה על קברו" למדו ונבחנו במסגרתו למעלה ממאה אלף איש, כאשר בממוצע מידי יום נבחנים למעלה משלושים אלף לומדים. הגרלת הקיום של "ישיבה על קברו", מאפשרת לכל אחד לקיים את בקשתו היחידה של מרן ראש הישיבה זצוק"ל מכלל ישראל. רבים מאד הביעו בהתרגשות את מחויבותם ורצונם לקיים את בקשתו היחידה של מרן זצוק"ל שמסר כל חייו למען הכלל, ובעת פטירתו ביקש באופן חריג בקשה אישית של הכרת הטוב – שילמדו לזכותו.

מלבד השתתפות בהגרלות אשר מותנת בתרומה מזערית של 36 ₪ למשך שנה, ניתן להגדיל משמעותית את סיכויי הזכיה באמצעות תרומה שמעניקה חבילות כרטיסים משתלמות במיוחד. פרטים נוספים והשתתפות ניתן לקבל ולבצע באמצעות מוקד "תורה וגדולה": 03-3062609.

מהנהלת "ישיבה על קברו" נמסר: "בהתרגשות רואים אנו את המוני ישראל המטים שכם ומצטרפים לקיום ביהמ"ד הגדול בעולם. אין ספק כי  הסייעתא דשמיא הפלאית בקיום בקשתו היחידה של מרן ראש הישיבה זצוק"ל מכלל ישראל, כשרבבות לומדים משתתפים בקביעות במסלולי הלימוד המקיפים את כל חלקי התורה, תוסיף ותלווה את מגבית 'תורה וגדולה' שמטרתה לאפשר את המשך קיום המפעל התורני הכביר לזכרו. 'ישיבה על קברו' זכה להיות שליח הכלל בהעמדת המפעל על תילו, הן בהכנת מסלולי הלימוד והמבחנים, והן בצורת הפעילות של הענקת פרסי עידוד קבועים על סך אלפי שקלים מידי יום ללומדים העונים בהצלחה על המבחנים היומיים, כאשר הוכח שהדבר מגדיל ומרבה את הלימוד, ואף יוצר מסגרת מסודרת של סדרי לימוד קבועים לרבבות הלומדים. יחד כולנו 'רוצים בטובתו', ובעז"ה ובעזרת הציבור הקדוש, נמשיך ביתר שאת ועוז לקיים בקשתו".

תוכן קשור

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד על הבמה

קבל את המגזין
ראשון למייל:

במה 69 הרב אברהם בייפוס מגזין במה - מגזין תוכן חרדי לבית ולמשפחה

זאת התורה לא תהא מוחלפת – "כל המבזה תלמידי חכמים"

בימים אלו של ימי הפורים הורה רבינו הגראי"ל שטינמן זצוק"ל לאחד ממרביצי התורה החשובים שליט"א שיראה להזהיר את בני הישיבה לקראת ימי הפורים, שידעו "ששום

'סגולות' לפרנסה

  בפרשתנו אנו לומדים על ירידת המן. דור המדבר לא היו צריכים להשתתף בהרצאות בנושאי אמונה וביטחון בכל הנוגע לפרנסה. היה ברור ומוחשי כל כך

'שבת שירה' – ישראל נדמין לקן ציפור

השבת הקרובה, פרשת בשלח, מכונה 'שבת שירה'. מנהגים מיוחדים יש לשבת זו, הקשורים לשירת הים וקשורים לפרשת המן. רבים אף קוראים בשבת זו פרשת המן.

רגע אחד!

קבל חינם את מגזין במה מדי שבוע!

מהווה הסכמה לקבלת דיוור. ניתן לבטל בכל עת.

מגזין במה - מגזין תוכן חרדי לבית ולמשפחה גיליון 75
דילוג לתוכן