עמוד ההוראה: "מרן הגרב"מ אזרחי מסר נפשו להרבות תורה בישראל ובזכות זה ניצול; יש להתחזק לרפואתו להרביץ תורה ברבים"

מאז אשפוזו של זקן ראשי הישיבות מרן הגאון רבי ברוך מרדכי אזרחי שליט"א, בשבוע שעבר, תפילות רבות נישאות בכל העולם היהודי לרפואתו השלמה. בחסדי שמים חל שיפור ניכר במצבו, אך עדיין מרן שליט"א שוהה במחלקת טיפול נמרץ וסובל ייסורים גדולים, והציבור מתבקש להמשיך לעורר רחמי שמים לרפואת מרן הגאון רבי ברוך מרדכי בן הינדא מלכה לרפו"ש בתושח"י.

השבוע התפרסם בקו 'שיח יצחק' ובקו 'ברכת מרדכי' הקלטה בה נשמע נכדו של מרן עמוד ההוראה הגאון רבי יצחק זילברשטיין שליט"א מציג את שאלת הציבור אשר ביקשו לשמוע דעת התורה במה להתחזק לרפואת מרן הגרב"מ אזרחי שליט"א:

הנכד: המצב של רבי ברוך מרדכי אזרחי עדיין לא טוב, הוא מאושפז, הוא התעורר אבל הוא לא מדבר עדיין, השאלה היא מה הציבור יכול להתחזק לרפואתו, ביקשו לשאול את סבא.

 
עמוד ההוראה שליט"א: "לכאורה החיזוק הגדול ביותר שאני חושב הוא, הוא מסר את נפשו להרבות תורה בישראל, אני לא יודע אם יש בדור אחד שכך התמסר, הוא לקח תלמידים (למחנה בני תורה), הוא הרי הוציא להם שיר 'בני תורה אנחנו', הוא הפך אותם לבני ישיבה, אני חושב שקוראים לזכות הזאת, זכות הרבצת תורה ברבים, אני חושב שבזכות זה הוא ניצול, ככה אני חושב. רוצים לעזור לו? נקבל על עצמינו להיות מרביץ תורה".
תוכן קשור

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד על הבמה

קבל את המגזין
ראשון למייל:

במה 69 הרב אברהם בייפוס מגזין במה - מגזין תוכן חרדי לבית ולמשפחה

זאת התורה לא תהא מוחלפת – "כל המבזה תלמידי חכמים"

בימים אלו של ימי הפורים הורה רבינו הגראי"ל שטינמן זצוק"ל לאחד ממרביצי התורה החשובים שליט"א שיראה להזהיר את בני הישיבה לקראת ימי הפורים, שידעו "ששום

'סגולות' לפרנסה

  בפרשתנו אנו לומדים על ירידת המן. דור המדבר לא היו צריכים להשתתף בהרצאות בנושאי אמונה וביטחון בכל הנוגע לפרנסה. היה ברור ומוחשי כל כך

'שבת שירה' – ישראל נדמין לקן ציפור

השבת הקרובה, פרשת בשלח, מכונה 'שבת שירה'. מנהגים מיוחדים יש לשבת זו, הקשורים לשירת הים וקשורים לפרשת המן. רבים אף קוראים בשבת זו פרשת המן.

רגע אחד!

קבל חינם את מגזין במה מדי שבוע!

מהווה הסכמה לקבלת דיוור. ניתן לבטל בכל עת.

מגזין במה - מגזין תוכן חרדי לבית ולמשפחה גיליון 75
דילוג לתוכן