מרן ראש הישיבה הגרב"מ אזרחי שליט"א לרפו"ש: "מי שמנהל את העולם ורופא חולים זה רק הרבש"ע והוא ורק הוא יכול לרפאות"

"צריך לדעת שמי שמנהל את העולם ורופא חולים זה רק הריבונו של עולם והוא ורק הוא יכול לרפאות וצריך להאמין שכל מה שהקב"ה עושה זה אך ורק לטובה", כך התבטא מרן ראש הישיבה הגאון רבי ברוך מרדכי בן הינדא מלכה אזרחי שליט"א לרפו"ש בתושח"י, המאושפז בביה"ח, כאשר בכל תפוצות ישראל מעתירים לרפואתו השלמה והמהירה.

מביתו של מרן ראש הישיבה שליט"א נמסר, כי "בחסדי שמים בשבוע האחרון הייתה התקדמות בסייעתא דשמיא. מבחינה נשימתית ראש הישיבה ער וצלול בצורה יוצאת דופן ויושב ומחדש חידושי תורה כמעיין המתגבר, זכינו וראינו את הניסים הגלויים וחסד ד'.
"עקב ההתקדמות והראייה גם של הרופאים שמדובר כאן לא במקרה רפואי רגיל, הוחלט על ניתוח בעמוד שדרה שעשוי לשפר את המצב הגופני של ראש הישיבה.

"כשנכנסנו להציע את הניתוח לראש הישיבה, יחד עם טובי הפרופסורים (פרופ' יורם וייס, מנכ"ל הדסה, ד"ר ג'וש שרוודר, פרופ' קפלן, פרופ' סטפן לדות, פרופ' עופר אמיר, פרופ' סיגל סביירי, יחד עם רופאו האישי של רה"י, פרופ' אורי רוגבסקי), ראש הישיבה שמע את הדברים ואמר, "צריך לדעת שמי שמנהל את העולם ורופא חולים זה רק הרבש"ע והוא ורק הוא יכול לרפאות וצריך להאמין שכל מה שהקב"ה עושה זה אך ורק לטובה", וביקש ראש הישיבה מהרופאים ש"ידעו שאין עוד מלבדו, והוא ואין בלתו והם בסך הכל השליחים של הקב"ה, ואם הם מאמינים בכך אז צריך לעשות את הניתוח ויעבור בהצלחה גדולה".
וב"ה, בזכות התפילות של כל כלל ישראל, היתה הצלחה גדולה למעלה מהמצופה ומודים להמוני בית ישראל על התפילות ולצוות הרפואי על המאמצים ומבקשים להמשיך להתפלל עד לחזרתו האיתנה ובריאותו השלמה, אכי"ר.

תוכן קשור

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד על הבמה

קבל את המגזין
ראשון למייל:

במה 69 הרב אברהם בייפוס מגזין במה - מגזין תוכן חרדי לבית ולמשפחה

זאת התורה לא תהא מוחלפת – "כל המבזה תלמידי חכמים"

בימים אלו של ימי הפורים הורה רבינו הגראי"ל שטינמן זצוק"ל לאחד ממרביצי התורה החשובים שליט"א שיראה להזהיר את בני הישיבה לקראת ימי הפורים, שידעו "ששום

'סגולות' לפרנסה

  בפרשתנו אנו לומדים על ירידת המן. דור המדבר לא היו צריכים להשתתף בהרצאות בנושאי אמונה וביטחון בכל הנוגע לפרנסה. היה ברור ומוחשי כל כך

'שבת שירה' – ישראל נדמין לקן ציפור

השבת הקרובה, פרשת בשלח, מכונה 'שבת שירה'. מנהגים מיוחדים יש לשבת זו, הקשורים לשירת הים וקשורים לפרשת המן. רבים אף קוראים בשבת זו פרשת המן.

רגע אחד!

קבל חינם את מגזין במה מדי שבוע!

מהווה הסכמה לקבלת דיוור. ניתן לבטל בכל עת.

מגזין במה - מגזין תוכן חרדי לבית ולמשפחה גיליון 75
דילוג לתוכן