מרן הגאון הגדול רבי אהרן פלדמן שליט"א: "גם אברך ואדם נשוי חייב להיות קשור ומחובר לישיבה בכל ימי חייו"

אמש (שני) נערך כינוס מיוחד עבור בוגרי ישיבת 'באר התורה' בראשות הגאון רבי גבריאל יוסף לוי שליט"א וזאת במטרה לבסס את הקשר בין הישיבה ורבניה לכלל הבוגרים לדורותיהם, בשיאו של הכנס היה השתתפותו של נשיא הישיבה הגאון הגדול רבי אהרן פלדמן שליט"א ראש ישיבת 'נר ישראל' בבולטימור וחבר מועצגה"ת בארה"ב וזאת על אף שרק נחת בארה"ק שעות ספורות קודם לכן.

מרן שליט"א התקבל ברגש רב ע"י רבני הישיבה ובוגריה לאחר תקופה ארוכה בה לא ביקר בישיבה בה לימד והרביץ תורה עד לזמן בו עזב את ארה"ק בכדי להרביץ תורה  בישיבת נר ישראל בבולטימור.

במשאו  עורר מרן שליט"א על החובה שיש לכל אחד בהכרת הטוב לישיבה אותה גידלה אותו וחינכה אותו במשך ימי בחרותו. והדגיש שהחיבור לישיבה לאברך או כל אדם נשוי חשוב הרבה יותר מאשר בחור וזאת מכיוון שאדם הנשוי יש עליו טרדות כאלו או אחרות העלולות למנוע ממנו את העלייה בעבודת השם בה הוא מחוייב כל ימי חייו, ולכך חובה עליו להיות מחובר למסגרת של עבודת השם שהיא – 'ישיבה'. בסיום דבריו עורר על חובתם של בני הישיבה לדורותיהם לעזור ולסייע לראש הישיבה בעניינים הגשמיים של הישיבה וכדבריו "אם בוגרי הישיבה אינם מחוייבים בכך אז על מי מוטלת החובה?". וזאת עקב מגבית חשובה שעורכת הישיבה בימים ראשון ושני הקרובים.

לאחר דבריו עלה ראש הישיבה הגאון רבי גבריאל יוסף לוי שליט"א והודה למרן שליט"א על טרחתו המרובה להשתתף בכינוס חשוב זה. מרן שליט"א  עזב את האולם כאשר כלל רבני הישיבה קמים ממקומותיהם ללוותו, ורושם דבריו הברורים ומיוחדים נחרט בלב המשתתפים.

מרן שליט"א עם הגאון רבי יעקב משה ליבוביץ שליט"א

 

תוכן קשור

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד על הבמה

קבל את המגזין
ראשון למייל:

במה 69 הרב אברהם בייפוס מגזין במה - מגזין תוכן חרדי לבית ולמשפחה

זאת התורה לא תהא מוחלפת – "כל המבזה תלמידי חכמים"

בימים אלו של ימי הפורים הורה רבינו הגראי"ל שטינמן זצוק"ל לאחד ממרביצי התורה החשובים שליט"א שיראה להזהיר את בני הישיבה לקראת ימי הפורים, שידעו "ששום

'סגולות' לפרנסה

  בפרשתנו אנו לומדים על ירידת המן. דור המדבר לא היו צריכים להשתתף בהרצאות בנושאי אמונה וביטחון בכל הנוגע לפרנסה. היה ברור ומוחשי כל כך

'שבת שירה' – ישראל נדמין לקן ציפור

השבת הקרובה, פרשת בשלח, מכונה 'שבת שירה'. מנהגים מיוחדים יש לשבת זו, הקשורים לשירת הים וקשורים לפרשת המן. רבים אף קוראים בשבת זו פרשת המן.

רגע אחד!

קבל חינם את מגזין במה מדי שבוע!

מהווה הסכמה לקבלת דיוור. ניתן לבטל בכל עת.

מגזין במה - מגזין תוכן חרדי לבית ולמשפחה גיליון 75
דילוג לתוכן