התשובה שלנו לרפורמים ולגזירות

ימים לא קלים עוברים על יושבי ארץ הקודש. ממשלת הזדון שהוקמה מתוך מניעים ודחפים להצר את צעדי עולם התורה גוזרת גזירות שונות ומשונות על הציבור החרדי ונהנית להצר את צעדיו ככל האפשר.

מה מוטל עלינו לעשות בזמן גורלי שכזה?

את התשובה הבהירה לכך אמר מרן ראש הישיבה הגאון רבי ברוך מרדכי אזרחי שליט"א, עם שובו להיכל ישיבת "עטרת ישראל" בקרית הישיבה במודיעין עילית, לאחר שבחסדי שמים עצומים נתקבלו התפילות שהתפללו בכל בית ישראל ועולם הישיבות לרפואתו השלמה.

עם בואו של מרן ראש הישיבה שליט"א לקרית הישיבה, קיבלוהו בהתרגשות מרובה מאות בני הישיבה הקד' בראשות רבני הישיבה שליט"א ועמם ראשי ישיבות שליט"א ורבני השכונה שליט"א ורבים מתושביה, בשירה נרגשת של "הטוב כי לא כלו רחמיך" בהודאה לד' יתברך על החלמתו של ראש הישיבה שליט"א.

מרן ראש הישיבה שליט"א נשא דברים קצרים בהיכל הישיבה הקד', בהודאה נרגשת לד' יתברך על כל רגע ורגע של חיים וקרא להתחזק בלימוד בימי שישי ושבת קודש.

בשלב זה התייחס מרן שליט"א לגזירות השונות הניתכות על הציבור החרדי על-ידי ממשלת הזדון, כמו גם עניין הרפורמים שהרימו ראש בשלטון החדש.

"הרפורמים הרימו ראש בארץ ישראל, רח"ל, והגזירות כנגד ענייני הדת ועולם התורה", אמר מרן שליט"א, "מה שעושים עוד סדר לימוד ועוד התמדה זו התשובה שלנו. הכי חשוב הוא שקיעות בתורה לייגען און לערנען, זו המלחמה שלנו ברפורמים והגזירות".

לאחר מכן נערך מעמד 'לחיים' נרגש במעונו של מרן ראש הישיבה שליט"א בקרית הישיבה, לרגל הוצאתו לאור של כרך נוסף מסדרת "ברכת מרדכי" על הש"ס, על מסכת נדרים, בהודאה להקב"ה על רוב רחמיו וחסדיו.

 

תוכן קשור

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד על הבמה

קבל את המגזין
ראשון למייל:

במה 69 הרב אברהם בייפוס מגזין במה - מגזין תוכן חרדי לבית ולמשפחה

'סגולות' לפרנסה

  בפרשתנו אנו לומדים על ירידת המן. דור המדבר לא היו צריכים להשתתף בהרצאות בנושאי אמונה וביטחון בכל הנוגע לפרנסה. היה ברור ומוחשי כל כך

'שבת שירה' – ישראל נדמין לקן ציפור

השבת הקרובה, פרשת בשלח, מכונה 'שבת שירה'. מנהגים מיוחדים יש לשבת זו, הקשורים לשירת הים וקשורים לפרשת המן. רבים אף קוראים בשבת זו פרשת המן.

אמנות ההתבוננות

יציאת מצרים היתה תלויה במשה רבנו. מרגע שנולד הוכן להנהיג את העם. ברגע היוולדו, כבר אז התמלא הבית אורה, ועל כן נאמר, "ותראהו כי טוב",

רגע אחד!

קבל חינם את מגזין במה מדי שבוע!

מהווה הסכמה לקבלת דיוור. ניתן לבטל בכל עת.

מגזין במה - מגזין תוכן חרדי לבית ולמשפחה גיליון 75
דילוג לתוכן