מרן ראש הישיבה הגרב"ד פוברסקי שליט"א I ריתחא דאורייתא בקור השווייצרי

משך שנים רבות היה יוצא מרן ראש הישיבה הגרב"ד פוברסקי שליט"א לשוויץ בימי בין הזמנים. מרן שליט"א היה מגיע לציריך, שם שהה מספר ימים למסירת שיעורים, ומשם היה יוצא למלון מוטרופול של משפחת לוין בארוזה.

גם בימי בין הזמנים לא משנה מרן ראש הישיבה שליט"א ממנהגיו ומסדריו במאומה, החל מסדר לימודו הקבוע לפנות בוקר ועד לסדר הלימוד הלילי החותם את סדר יומו, ורק אז היה יוצא להליכה באוויר ההרים בהמלצת הרופאים.

 

בשנים האחרונות שוהה מרן ראש הישיבה שליט"א במתחם סגור עם בני משפחתו וקבוצה מצומצמת מתלמידיו בצפון הארץ ואמור לצאת לתפילה מיוחדת בציון הרשב"י זיע"א במירון.

לכשנודע לראשי ארגון 'טהרת המשפחה' דבר נסיעתו של מרן ראש הישיבה שליט"א, לצפון הארץ, ביקשו רבני הארגון העומד תחת נשיאותו של מרן ראש הישיבה שליט"א, לערוך ביקור הלכתי במבנה של מקווה הנמצא בתהליכי בניה במושב בצפון, במסגרתו צפוי מרן ראש הישיבה שליט"א להניח את אבן הפינה לבור הטבילה ולערוך תפילה מיוחדת לישועת תורמי הארגון.

תוכן קשור

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד על הבמה

קבל את המגזין
ראשון למייל:

במה 69 הרב אברהם בייפוס מגזין במה - מגזין תוכן חרדי לבית ולמשפחה

זאת התורה לא תהא מוחלפת – "כל המבזה תלמידי חכמים"

בימים אלו של ימי הפורים הורה רבינו הגראי"ל שטינמן זצוק"ל לאחד ממרביצי התורה החשובים שליט"א שיראה להזהיר את בני הישיבה לקראת ימי הפורים, שידעו "ששום

'סגולות' לפרנסה

  בפרשתנו אנו לומדים על ירידת המן. דור המדבר לא היו צריכים להשתתף בהרצאות בנושאי אמונה וביטחון בכל הנוגע לפרנסה. היה ברור ומוחשי כל כך

'שבת שירה' – ישראל נדמין לקן ציפור

השבת הקרובה, פרשת בשלח, מכונה 'שבת שירה'. מנהגים מיוחדים יש לשבת זו, הקשורים לשירת הים וקשורים לפרשת המן. רבים אף קוראים בשבת זו פרשת המן.

רגע אחד!

קבל חינם את מגזין במה מדי שבוע!

מהווה הסכמה לקבלת דיוור. ניתן לבטל בכל עת.

מגזין במה - מגזין תוכן חרדי לבית ולמשפחה גיליון 75
דילוג לתוכן