הסוד של עסק מצליח

האמת שזו פעם ראשונה שאני כותבת על כך ומשתפת בסוד האישי שלי. לקח לי זמן לעשות את זה, אבל הבנתי שלספר לך זאת, זה יכול להציל לך את העסק, את החיים ואת המשפחה ולכן החלטתי לשתף אותך.

זה היה לפני 6 שנים. אחרי ניסיון וותק כמנהלת שיווק באחד הארגונים הבינלאומיים הגדולים, החלטתי לצאת לעולם כעצמאית. היה לי את הידע שלי שכלל תואר בהתנהגות ארגונית, ייעוץ ארגוני וייעוץ אסטרטגי, ולאחר יישום של שנים בשטח ותוצאות – היה לי בסייעתא דשמיא ביטחון בהצלחה שלי ושל הלקוחות שלי. החלטתי ללכת על גדול. נכנסתי עם שותפה בעסק בעלת וותק של 20 שנה בתחום השיווק וחלוצת דיגיטל ויצאנו לדרך…

3 שנים היינו יחד, ליווינו לקוחות, סגרנו עסקאות, שחררנו קמפיינים וים של המלצות, אבל… כל פעם שבאנו למשוך דיווידנדים, גילינו בחישוב פשוט שסך שעות העבודה לחלק לתקבולים לא בהכרח מצדיק את הפרישה לעולם העצמאות.

לפני 3 שנים התיישבנו לערוך בדק בית רציני ולבדוק, הרי הכל היה מאוד מחושב, הוצאות והכנסות, אסטרטגיה נכונה, מה בכל זאת לא בסדר? או אז הבנו את הסוד של עסק מצליח: רווחיות.

אפשר לקבל על לקוח 100 אלף שקל לעסקה אחת, אם השירות מתמשך על פני חודשיים שלושה – העסקה רווחית. אבל אם אני ממשיכה להעניק שירות במשך 10 חודשים – הרווחיות נשחקת.

כשהבנו היכן הבעיה, פתרנו אותה, והיום – העסק עובד ומשגשג כמעט על אוטומט. התחלתי להרוויח יותר ולעבוד פחות. ב"ה. וחשוב לי לומר לך באופן אישי: זה לא חלום, זה אפשרי!!!

זה היה המניע שלי לפתח תכנית מותאמת לעצמאים שרוצים להצליח ולהעניק לעולם את היכולת שלהם, ורוצים גם לחיות ולהפסיק להשתעבד לעסק!

ההצלחה מחכה לכם – רק תתכופפו להרים אותה. כאן תמיד בשביל ההצלחה שלך!

תוכן קשור

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד על הבמה

קבל את המגזין
ראשון למייל:

במה 69 הרב אברהם בייפוס מגזין במה - מגזין תוכן חרדי לבית ולמשפחה

'סגולות' לפרנסה

  בפרשתנו אנו לומדים על ירידת המן. דור המדבר לא היו צריכים להשתתף בהרצאות בנושאי אמונה וביטחון בכל הנוגע לפרנסה. היה ברור ומוחשי כל כך

'שבת שירה' – ישראל נדמין לקן ציפור

השבת הקרובה, פרשת בשלח, מכונה 'שבת שירה'. מנהגים מיוחדים יש לשבת זו, הקשורים לשירת הים וקשורים לפרשת המן. רבים אף קוראים בשבת זו פרשת המן.

אמנות ההתבוננות

יציאת מצרים היתה תלויה במשה רבנו. מרגע שנולד הוכן להנהיג את העם. ברגע היוולדו, כבר אז התמלא הבית אורה, ועל כן נאמר, "ותראהו כי טוב",

רגע אחד!

קבל חינם את מגזין במה מדי שבוע!

מהווה הסכמה לקבלת דיוור. ניתן לבטל בכל עת.

מגזין במה - מגזין תוכן חרדי לבית ולמשפחה גיליון 75
דילוג לתוכן