לפעמים יש תחושה בעסק שמיציתי את כל האפשרויות. השקעתי כל מה שאפשר וזהו. הגעתי לתקרת זכוכית.
נכון, העסק מרוויח טוב, אבל בכל זאת רוצים יותר… תכל’ס, צודקים לגמרי!
"להצלחה אין אף פעם תקרה, כשמגיעים אליה תמיד אפשר להעלות שלב" (נחמה פוקס).
אז איך?
האמת שיש הרבה אופציות שיפרנסו טורים רבים, אך לי חשוב להתמקד בשתי אופציות שיניבו לכם הכי הרבה רווח!
בשפה המקצועית זה נחשב מינוף, מלשון מנוף, מרים אותך למקום גבוה יותר שבלעדי המנוף לא היית יכול להגיע לשם.
מינוף מספר 1 – פרסום
הוצאת מודעה? זה עבד לך? מצוין, תשכפל אותה, תגדיל את שטח הפרסום, תרחיב את פלטפורמות הפרסום, למנף את פוטנציאל המודעה הזו למקסימום.
לא להקשיב לכל מיני קולות שאומרים לך: זה יקר, מי אמר שזה יעבוד … אם הפרסומת הביאה תוצאות פעם אחת, אין סיבה שלא תשכפל את ההצלחה שלה!
קדימה, להכפיל את שטח הפרסום בשבוע הבא. התוצאות גם יכפילו את עצמן.
מינוף מספר 2 – האצלת סמכויות
נכון שאחד הדברים שהיית מאחל לעסק שלך הוא פשוט לשכפל את עצמך? הכי קל, הכי מבין עניין, הכי יודע מה לעשות ומתי. זה בלתי ניתן לביצוע. אך אל דאגה! יש חלופות.
כשאנחנו לומדים לשחרר עבודה טכנית שיכולה להיעשות על ידי גורם אחר, אנחנו מרוויחים זמן. וזמן כידוע שווה כסף.
אם יודעים לנהל אותו נכון, הוא שווה הרבה כסף!
מתלבטים אם עכשיו הזמן להכניס עובד בעסק ובאיזו משרה, שלחו שאלה ל- office@nechama.fux ואצור אתכם קשר בהקדם.
נ.ב. תקופת הקניות העולמית מתקיימת אוטוטו… את הפרסום צריך לסגור כבר בתחילת שבוע. לא להתקמצן על שטח פרסום!