בניית בתי חולים מתחת לגשר

בתקופה האחרונה התפרסם באמצעי תקשורת העולמיים נושא של "קציר איברים", מערכת משומנת של רציחת מתנגדי השלטון או אסירים מסיבות אחרות בבתי סוהר בסין לפי הזמנות

לאחר שכל ישראל זכו לקבלת שני כתרים במתן התורה הקדושה הגיע הזמן להכיר את התרגום של המילה שנשמעת בכל רחבי העולם 'קורונה', כשבשפות שמקורן בשפה לטינית פירוש המילה 'כתר'.

ההיסטוריה מלמדת אותנו שהקב"ה חפץ בכך שנמליך אותו עלינו ועל היקום כולו והצורות שהוא מסובב את העולם מפתיעות לא פחות מיציאת מצרים ומעמד הר סיני.

בתקופה האחרונה התפרסם באמצעי תקשורת העולמיים נושא של "קציר איברים", דהיינו מערכת משומנת של רציחת מתנגדי השלטון או אסירים מסיבות אחרות בבתי סוהר בסין, לפי הזמנות הדרישה להשתלת האיברים מכל קצות כדור הארץ.

העובדות המרטיטות במיוחד הגיעו מאזור בצפון סין שכל תושביה (!) הוגדרו כאנשים מחוץ לחוק עקב אי הסכמתם עם הקו הקומוניסטי של השלטון. שם נבנו מחנות העבודה עם מרכיב של השמדה ומשם הגיעו כנראה רוב האיברים הממלאים את השוק העולמי.

שלטון המדינה סירב להתייחס ברצינות לפנייה של בית המשפט הבינלאומי בהאג בגין הפרשה ואף נציג של המדינה לא הגיע לדיון בנושא שם, ללמדנו בזה עד כמה כוח העריצות וזלזול בחיי אדם עדיין חי ופועם בעולם המודרני וכן להזכיר את חוסר האונים של העולם לפני השואה לעצור את רצח ההמונים.

העובדות הללו בוודאי מעידות על הכחשת המציאות של בורא כל העולמים הרווחת במדינה זו, ובזה שלילתם של כתר המלכות המגיע למלכו של עולם.

מכאן כשם שתמיד כל המתרחש בעולם הרי הוא עבור ישראל, ללמדנו הדרך הנכונה לשוב אליו יתברך ולהבין סוף כל סוף שבניית בתי חולים מתחת הגשר שהעולם עסוק בהן יותר ויותר זו לא הדרך, אלא שיש להקדים לכל השתדלות הנכונה בתחום מניעת המגיפה ולומר בפה מלא 'השם הוא המלך' ולהכתירו ואז לפעול על-פי ציוויו באופן נבון וביישוב הדעת בכל התחומים של חיזוק בריאות האוכלוסייה כדי ליצור התנגדות טבעית לכל ווירוס או חיידק, כולל קורונה ועוד אמצעים שיידרשו מתוך אמונה שלמה.

תוכן קשור

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד על הבמה

קבל את המגזין
ראשון למייל:

במה 69 הרב אברהם בייפוס מגזין במה - מגזין תוכן חרדי לבית ולמשפחה

'סגולות' לפרנסה

  בפרשתנו אנו לומדים על ירידת המן. דור המדבר לא היו צריכים להשתתף בהרצאות בנושאי אמונה וביטחון בכל הנוגע לפרנסה. היה ברור ומוחשי כל כך

'שבת שירה' – ישראל נדמין לקן ציפור

השבת הקרובה, פרשת בשלח, מכונה 'שבת שירה'. מנהגים מיוחדים יש לשבת זו, הקשורים לשירת הים וקשורים לפרשת המן. רבים אף קוראים בשבת זו פרשת המן.

אמנות ההתבוננות

יציאת מצרים היתה תלויה במשה רבנו. מרגע שנולד הוכן להנהיג את העם. ברגע היוולדו, כבר אז התמלא הבית אורה, ועל כן נאמר, "ותראהו כי טוב",

רגע אחד!

קבל חינם את מגזין במה מדי שבוע!

מהווה הסכמה לקבלת דיוור. ניתן לבטל בכל עת.

מגזין במה - מגזין תוכן חרדי לבית ולמשפחה גיליון 75
דילוג לתוכן