להלן הסדרי הנגישות בבית העסק במה תקשורת, מגזין במה, ובאתר במה www.bama.org.il (להלן: במה):
- במה תקשורת עושה את מירב המאמצים ומשקיעה משאבים רבים על מנת לספק לכל לקוחותיו שירות שוויוני, מכובד, נגיש ומקצועי. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשנ"ח-1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, מושקעים מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות שיביאו לכך שאדם בעל מוגבלות יוכל לקבל את השירותים הניתנים לכלל הלקוחות, באופן עצמאי ושוויוני.
- במה תקשורת מעוניינת בשיפור מתמיד. באם נתקלת בקושי או יש לכם הצעת שיפור נשמח לשמוע ממכם, צרו קשר!
הסדרי נגישות במשרד
להלן הסדרי הנגישות הקיימים במרכז קבלת הקהל הממוקם בכתובת גולדה מאיר 255 – מתחם קניון רמות, ירושלים. מרכזייה: 039-111-444
- קיימות לפחות 3 חניות נכים בקומת הכניסה למשרד, שהיא קומה P3 בחניון של קניון רמות, ולפחות 20 חניות נוספות בשאר קומות הקניון.
- קיים רצף גישה ללא מדרגות מהחניות בקומה p3 עד לכניסה למשרד, ומהקומות האחרות קיימות מעליות נגישות.
- קיימות עמדות נגישות לקבלת שירות במרכז קבלת קהל.
- הותקן עזר מסוג "לולאת השראה" ללקויי שמיעה.
- קיימים שירותי נכים נגישים בקומה, בשירותי הגברים ובשירותי הנשים הנמצאים בפרוזדור סמוך לגב חנות משכן התכלת.
- קיימים שלטי זיהוי והכוונה ככל הנדרש.
שירות לקוחות נגיש
- מותרת כניסה למרכז קבלת הקהל לחיית שירות המיועדת לסייע לאדם עם מוגבלות.
- מותרת כניסת כלבי נחייה לעיוורים.
- ניתן לקבל פטור מתור לזכאים לכך כנגד הצגת תעודה.
- במקרה בצורך, ניתן לפנות לנציגי השירות בעמדות כדי לקבל סיוע במילוי טפסים.
- ניתן לפנות לרכז הנגישות לבקש הנגשת מידע לפורמטים רלוונטיים.
- הדרכות עובדים לשירות נגיש – מתקיימות הדרכות להכרת תחום הנגישות, יצירת מודעות בקרב העובדים והקניית כלים מעשיים למתן שירות נגיש.
- מוקד טלפוני נגיש: המענה הקולי הונגש כך שהמידע מועבר בשפה ברורה וללא מוסיקת רקע.
- אמצעים נוספים ליצירת קשר: קיימים מספר אמצעים נוספים ליצירת קשר:
-
- שירות פרונטלי: קבלת קהל בימים א'-ה' בין השעות 10:00-14:00
- טלפון: 02-966-7222
- דואר אלקטרוני: bama@bama-m.org.il
- פניה באמצעות "צור קשר" באתר: https://bama.org.il/contact/
- מסרונים (SMS): 052-763-1127
- וואטס-אפ: 052-763-1127
- פניה באמצעות הדואר: במה תקשורת, גולדה מאיר 255, ירושלים
נגישות אתר האינטרנט
אתר אינטרנט נגיש הוא אתר המאפשר לאנשים עם מוגבלות ולאנשים מבוגרים לגלוש באותה רמה של יעילות והנאה ככל הגולשים.
בישראל כ – 1,600,000 אנשים עם מוגבלות, מתוכם כ-751,000 אנשים בגילאי עבודה 20-64. הנתונים הסטטיסטיים מעידים על פערים גדולים בין אנשים עם מוגבלות לאנשים ללא מוגבלות בכל תחומי החיים.
במה מאמינה ופועלת למען שוויון הזדמנויות במרחב האינטרנטי לבעלי לקויות מגוונות ואנשים הנעזרים בטכנולוגיה מסייעת לשימוש במחשב.
מידע על נגישות האתר
- אתר זה עומד בדרישות תקנות שיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע"ג 2013.
- התאמות הנגישות בוצעו עפ"י המלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.0 הבינלאומי (לתרגום בעברית לחץ כאן)
- הבדיקות נבחנו לתאימות הגבוהה ביותר עבור דפדפן כרום.
- האתר מספק מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת בעזרת מקשי החיצים, Enter ו- Esc ליציאה מתפריטים וחלונות.
- מותאם לתצוגה בדפדפנים הנפוצים ולשימוש בטלפון הסלולרי.
- לשם קבלת חווית גלישה מיטבית עם תוכנת הקראת מסך, אנו ממליצים לשימוש בתוכנת NVDA העדכנית ביותר.
- מסמכים או סרטוני וידאו שעלו לאתר לפני אוקטובר 2017 ייתכן שלא נגישים באופן מלא. במידה שנתקלתם במסמך כזה או בסרטון, תוכלו לפנות לרכז נגישות בטל' 052-763-1127 ואנחנו נדאג להנגיש לכם את המידע.
- מסירת מידע בפורמט נגיש – החברה מעמידה עבור לקוחותיה אפשרות לקבלת מידע בפורמטים נגישים. מסירת המידע הינה ללא עלות ומיועדת עבור אנשים עם מוגבלות. לפניות ומידע בנושא נגישות ניתן ליצור קשר עם רכז הנגישות של החברה שפרטיו מופיעים בהמשך ההצהרה.
דרכי פנייה לבקשות והצעות לשיפור בנושא נגישות
יש לציין כי אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות החברה כחלק ממחויבותנו לאפשר לכלל האוכלוסייה כולל אנשים עם מוגבלויות לקבל את השרות הנגיש ביותר.
במידה ונתקלת בבעיה או בתקלה כלשהי בנושא הנגישות, נשמח שתעדכן אותנו בכך ואנו נעשה כל מאמץ למצוא עבורך פתרון מתאים ולטפל בתקלה בהקדם ככל שניתן.
פרטי רכז הנגישות בבמה תקשורת
- שם: יחיאל
- טלפון: 052-763-1127
- דוא”ל: bama@bama-m.com
- ווטסאפ: 052-763-1127
פרסום הצהרת הנגישות (H3)
הצהרת הנגישות עודכנה ביום: 09/07/2023